Pages

Monday, January 31, 2011

PROLOG...

erm....mingu ni aku cuti panjang, hari khamis ni hari bersejarah dalam idup aku....baru le aku rase sronok nak g pinang anak orang, slame ni aku cube buat keputusan sendri dalam idup aku...tapi ade bende yang aku kene kongsi ngan adik bradik.....

dalam diam aku skang ni di lamun cinte sejati....aku tak bole berpisah ngan cik qaseh walau sesaat pon.....biar le orang cakap aku ni dah buang tebiat...maklum ler umo aku dah masuk angka angka yang tak menyeronokan...ekekeek....tapi aku tetap ngan dunia aku...

buat mase ni aku lupe kan seketike ape ang berlaku kat opis tu..aku tak ambek pot lagi ....malas aku nak pikir..biar le ape dorang nak buat or cakap ape pon aku tak kisah asalkan jangan sentuh mak ayah n cik qaseh aku.....

skang ni aku bagaikan di alam aku sendri....aku bebas buat ape yang aku suke...aku tak pedulikan hal orang laen.....pada cik qaseh yang aku sayangi....I LOVE U SO MUCH bebeh....

No comments:

Post a Comment