Pages

Monday, January 3, 2011

PROLOG

aku di lahirkan di kampung konggo di sebuah rumah di awal pagi, sejak kecil aku di besarkan membawa ke alam remaja hingga sekarang ni, banyak peristiwa yang berlaku.....peristiwa peristiwa tersebut masih segar dalam ingatan ku, sejak kecil lagi aku sudah belajar erti kesusahan...keluarga aku bole di takrifkan dalam golongan sederhana, dalam erti kate takde le mis soru...ekekeke...

aku anak kelima dalam enam orang adik beradik, aku ade tiga lelaki dan tige perempuan....semua dah kawin kecuali adik aku..tapi status aku agak meragukan sekarang ni....ekekekeke....dude beb....ffuuiiyyoooooooo......dan sekarang aku di jage oleh seseorang yang ambel berat giler kat aku....name die......         
           
   cukup le aku cakap name die QA...ekekekek, die amat memahami aku, menjage aku dengan baik dan tak ade cacat celenyer.....sempurna kan hidup mu bebeh.....



        ....DAN EPISOD KAMPUNG KONGGO BERMULA....

1 comment: