Pages

Monday, January 31, 2011

PENAT PENAT PENAT

adula...penat lor cuti lame ni...tapi nak wat cem mane, cuti lame ni ade sebab beb, aku nak setel kan hal aku ngan cik qaseh, cian cik qaseh kene mara ngan aku, aku ni bukuan nyer baran pon cume kalau mara tu tak sampai lime minit pastu dah ok...tapi di sebab kan kesabaran dan kecekalan aku dan cik qaseh...akhirnyer.....

ari sabtu aku ngan cik qaseh kuar pegi beli barang barang nak buat manjlis tu ler, grak dalam kul tige lebeh g jalan tar tempat paling aku tak suke...kuikuiui.....hari sabtu tu hujan sepanjang hari....aku redah jugak ngan cik qaseh sepanjang panjang pasar malam jalan tar tu, barang pertama yang aku cari ialah jubah cik qaseh mase cik qaseh nak pakai mase majlis tu, kalau korang nak tau tema kaler blah aku ngan cik qaseh di pilih last minit.....mase pilih jubah tu le baru aku ngan cik qaseh pilih kaler...aku kaler kuning cik qaseh kaler ungu....

lepas tu aku trus je pegi sume house aras 5a, kat cto mmg banyak giler barang barang nak buat majlis ehem ehem....aku ngan cik qaseh beli barang yang utama dolo...rase sronok giler mase pilih barang barang tu...tapi kan cik qaseh mmg asik kene mara je, mane tak nye buku yang dah siap tulis ape nak beli lupe bawak...so aku ngan cik qaseh agak agak je ape nak beli, cian cik qaseh kan....abang naga mintak maaf cik qaseh......abang naga sayang cik qaseh....

lepas dah beli barang aku ngan cik qaseh pegi anta barang barang dolo kat kete...tangan aku ngan cik qaseh penuh beb, kene lak ujan lagi le susah nak bawak barang barang to....lepas dah anta barang aku ngan cik qaseh pegi makan kat fod court sogo, lapa beb lepas soping kene lak ujan jer..sejuk perot....

lepas makan aku ngan cik qaseh balik umah...tak larat nak redah jalan tar yang sesak tu, malam tu jugak lepas mandi n makan aku ngan cik qaseh gubah le barang barang tu...lawo beb tapi tungu le cik qaseh up date gambo ek,

No comments:

Post a Comment