Pages

Tuesday, January 18, 2011

POLIS D KAMPUNG CONGGO....?

waduh waduh...dah sebulan aku tengok polis masuk kawasan kampung conggo, aku tak pasti kenape tapi line kampung conggo mmg dah panaz skang ni, aku tengok mane mane budak yang lepak sebarangan semua kene tahan....pelik tul....

tapi dari segi kebaikan die budak budak kat sini hatta orang tue skali pon nak pegi kedai dah kene pakai helmet...kalau tidak kepale dorang ni macam besi..nek moto tak pakai helmet...ermm..(macam le aku tak penah buat...ekekek)

mase malam tahun baru lagi polis dah banyak masuk kawasan kampung conggo...semingu lepas tu polis ade buat rodblok kat depan cimb bank...dah lame polis tak buat rodblok awl taun ni ade lak....

smalam aku tengok kat 7 eleven dah ade payung polis kat situ...silap silap nanti ade pondok polis plak....pagi tadi mase aku ambek adik aku ade sploh bijik moto polis lepak depan 7e.....ermm...kawasan kampung conggo ni mmg panaz dari dolo lagi..malas aku nak komen....

harap harap polis dapat le tangkap orang orang yang buat onar dalam kampung conggo ni...dan pada mereke slame ni tak ikot undang undang ikot le undang undang sebaik baiknyer.....

No comments:

Post a Comment