Pages

Thursday, April 7, 2016

keje malam

lame aku tak up date pasal keje malam... buat mase ni partner aku agak tak berape sehat, aku tak kisah sebab aku dah bole jage kawasan sekolah ni, cume kebelakangan ni ade sedikit kesan orang nak pecah masuk atau itu semua kenakalan murid murid, kami pengawal malam cume buat sedaye mane yang mungkin untuk mengelakan sekolah di pecah masuk...nak buat lebeh lebeh pon pihak sekoah dan pihak syarikat bukan nye nak ambek tau...so kami berdue buat la mane yg bole je...jom layan gambo...


dah ikat dengan dawai halus dan simbah minyak pon dorang bole potong dan basuh balik minyak tu...

orang kanan yang banyak membantu wak dan partner

dengan kesihatan yang tak berape nak sehat ni di gagahkan juge berjage malam...demi sesuap nasi...

kenduri kendara

hari sabtu yg lepas ade kenduri kendara rakan sekerja buat nye di jalan semarak sane, so nak elak kan jam dan banyak lagi tempat nak pergi sebenarnyer...datang la seawal yang bole jam 1130 dah ade kat lokasi pengantin...ingat nak le jumpe mempelai tapi oleh kerana perot sudah berbunyi bunyi kite makan doloooo...hehehe okeh mase makan ni ambil mase yang lame sebab mummy suke makan semua yang ade atas meje lauk tu kekeke...sedap kan mummy...dan mase yang di tungu telah tibe jam 1240 mempelai masuk ke dewan makan dan trus je ke pelamin...bersanding awal nak elakan kan kesesakn sedare mare dtg makan...

muke keisha mengantuk kekeke

aolololo comel nye

lepas makan trus senyum hahaha

muke abah yg poyo kekenyangan

 tak kenyang lagi ni kekekeke

ttuuuuu ddiiaaaa mempelai kite tersenyum senyum hahaha... en sapik n cik fiza naga hitam ucapkan tahniah dan sampai ke jannah okeh...

cek perot

tanggal 31 mac 2016 rutin sebagai bapa yang penyayang bermule apabile menemani isteri membuat peperiksaan  baby dalam perot mummy kekeke....apa da ayat tungang langang hehehe... mcm biase le teman mummy se awal pagi yang mungkin kali ni dapat no 4 mungkin orang tak berape ramai dan semua nye berjalan dengan lancar dan abis cek jam 930..oleh kerane ade mase lagi so naga bawak le mummy pergi sarapan kat bangunan kaler kaler tu kat taman mulia sane...haa pusat  komuniti btr ...susah nak ingat dah tue tue ni memori makin kecik plak kekeke....layan roti canai kassim...dorang cakap sedap..ermm bile dah makan.....bole la bg 3 bintang hehehe....jom layan gambo...

 suke sangat nyakat keisha kekeke
nak pegi sarapan...

kan serasi bersama kan kan kan kekeke

dalam mase yang same orang yang nak pasang ekon tu nak mai awal...tergese gese le mase makan roti canai kassim...makin sejuk la mummy tido...



Friday, March 18, 2016

muhammad danish

pada tanggal 13 mac 2016 genap la umur my hero 9 tahun... agak lame tidak berjumpa mengamit rindu di hati tapi ape kan daya kekangan mase menjadi penghalang...kepada anak ku muhammad danish jadilah seorang insan yg berguna pada ibu bapa dan keluarga, jangan sia siakan masa depan dan abah sentiase memerhatikan muhammad danish dari jauh.... love u...


you are my hero

jalan jalan hujung minggu

memang setiap hujung mingu naga akan bawak mummy dan si akak jalan jalan, maklum la naga kan keje siang dan malam so hanya hujung mingu la nak bawak mereka jalan jalan, lepas dari tengok wayang mingu berikutnya hari sabtu bawak si akak dan  mummy ke semenyeh ade kilang jual barang baby, banyak gak la beli barang baby si akak plak dapat kerete kawalan jauh...si abah dapat kepuasan hati kekekek..

lepas tu mummy ade tanye dari semenyeh nak ke bandar seremban dekat ke jauh, kalo ikot kan ade le dalam 45 min je, tak jauh pon, mummy teringin nak makan cendol lejen kat sane...so ke sane le kite...tu dia bile dah sampai trus je park kerete trus je ke kedai cendol tu, mase sampai tu meje penuh tapi nasib la ade satu famili tu dah abis makan so depa la bagi meje tu kat kami, fuuhhh punye la ramai orang, yang nak tapau cendol satu baris yang nak makan rojak satu baris...dengan panas nye...tapi puas ati sebab memang sedap...

lepas tu mummy ajak pergi terminal one tak jauh dari situ tapi tu pon kene pakai waze sebab tak tau mane nak hala,...kat terminal one makan lagi, kali ni si akak makan nasi lapar katenye...abah plak, walaupon penat tapi penat tu hilang bile dapat bawak mummy dan keisha jalan jalan,

si mummy tengah sarat bole lagi nak berjalan, bukan ape abah risau je kot kot sakit perot nak terberanak ke... abah ni kalo panik kalot skit kekeke...okeh lepas makan kami trus balik sebab abam naga kene keje blah malam.... hari ahad plak abah bawak mereke pegi potarjaya ade belon panas...tapi tak naik pon agak mahal la kan harga nak naik belon tu...jom layan gambo..

sarapan dolo seblom bergerak kat port biasa

tu dia si akak habis kan cendol abah...





jalan jalan kat putrajaya...

okeh adios...



boboiboy

selamat sejahtera semua sekarang ni dah masuk pertengahan bulan mac, macam macam yang berlaku, tu la dia ape yang berlaku....ape aku nak cerite niii...hahahha... okeh pada awal bulan 3 si akak ajak mummy dan abah pergi tengak cerite boboiboy, abah dengan berat hati bawak la pergi ...kenape berat hati...abah nak tengok MUNAFIK... tak dapat tengok cite tu ...kalo bawak si akak kompom tak lepas masuk, kalo bawak mummy kompom la terberanak dalam pangung...kekekek...

jauh gak la nak bawak tengok wayang ni, nunnn kat alamanda sebab ade even bananana kat sane so lepas tengok wayang trus je ke sane....okeh jom laya gambo...


si akak dah pandai bergaya skang..

  ni begambo sebelom masuk tengok wayang, memang ngam ngam sampai je wayang dah nak mule, sebabnye utk jam 1130 dah penuh, tu pon ambek jam 1030 duduk depan skali...hehehe

 tu dia mendogak nak tengok tapi puas hati la tengok cerite tu, 



 ni muke sedih hehehe abah tak larat nak dukung...kekeke
banyak gak le gerai dari sekolah yg terpilih bukak kat sini tapi semua beli kene gune kupon...
tapi ade la si akak dapat beli baju bananana satu ...kan kan kan...nangis pon dapat baju hehehe


 senang dok dalam troli...abah pon tak penat kekeke


bagi naga cerite boboiboy memang untuk kanak kanak tapi bagi umor si akak ia agak bosan sediket sebab cite yang agak panjang, abah ngan mummy layan je kan kan kan....terbaiiikkkk.....

adios...


Friday, February 26, 2016

sibuk

dalam 2 mingu terakhir bulan februari aku agak sibuk skit, mungkin perancangan  yang telah di atur agak jadi kelam kabut, dengan kerja yg tak di sangke sangke dengan despes segere, dengan badan penat nye dengan kepale rase nak pecah semua nye ade ....akan ku kawal semua nye supaya ia akan jadi mudah, jangan di kire penat letih dan sebagainye...dengan risau mummy drive kete balik penang lagi... ( bujang 5 ari weii ).. kekeke....dalam kesibukan bekerja aku ade mase lagi untuk keluarge, nak cakap ape lagi...layan gambo je le...kekeke


tu dia... 2 mingu angkut mcm dari opis ke admin...mati la nakkk



melayan keisha...