Pages

Monday, April 21, 2014

tanam pokok

mingu lepas 19/04/2014 pertame kali naga hitam jadi sukarelawan yg di anjurkan pihak luar, opis baru ni agak aktif dari segi aktiviti macam ni, ari tu dah buat kat siliau negeri sembilan, ni kat shah alam plak, dan pertame kali le naga hitam tanam pokok...hahaha ingat senang ke nak tanam pokok nampak macam mudah je kan tapi bile dah buat teramat le susah, kene pastikan tanah betul, kene tahu cara tanam yg betul, kene tahu nak ikat pokok dengan betul...so jom kite layan gambo...















cuaca pagi memang baik mase tu, takde tanda tanda nak hujan,  kumpulan CRC dan orang awam kene tanam pokok kat petak D keliling tasik, ingat kan nak kene tanam semua tu, cume sekadar syarat saje... dapat le tanam dalam 6 pokok....banyak gak tu..hehehe...ade part II hehehe..

Friday, April 18, 2014

dapat kad....

ptg ni ade le sambutan besday kecil kecilan, tapi ok le sronok sebab dorang sume ade ajk yg akan buat semua tu, dan bile ajk buat semua akan bg komitmen, memang tak same le ngan unit lame naga hitam, so barang yg lepas jangan di kenang, skang ni naga hitam perlukan kembali semangat yg hilang untuk memulakan kerja di tempat baru, nak cari balik semangat kuat bekerja....meh kite layan gambo





Tuesday, April 15, 2014

rindu cik qaseh n keisha kaisara


2 mingu cik qaseh dok penang tak tertahan rindu di hati, sape kate tak rindu, naga hitam ni buat derk je....sedang kan sayu...hehehehe muke je ganas beb...slalu gak le cik qaseh anta gamba cik qaseh n keisha kaisara tok naga hitam lepas rindu......tapi dalam ni gamba keisha je cik qaseh tak bg letak gamba die...hhehehe









comel kan keisha kaisara...mcm abah die comelnye...hahahahha

makan makan

kalo ikot kan  besday naga hitam besok, tapi ptg ni dorang dah sambut,  naga hitam bagi satu malaysia cuti sempena kelahiran naga hitam hehehe...sempoi je beb aku pon tak sangka dorang nak sambut......sambil tu dorang ucap tahniah kat sapek sbb  pindah bawah......caya bro...

 










okeh ...nak sebut nama naga hitam tak brape nak ingat lagi, dalam sebulan le naga hitam nak ingat name dorang ni...maklum le bz sesangat....hahahahha adios...

Monday, April 14, 2014

al fatihah

dalam kenangan arwah adelah bekas pekerja CEU seorang yg peramah, semoge roh arwah suami n baby  di cucuri rahmat...



al fatihah

lubok redan masjid tanah

ade le dalam 2 mingu sudah mase tu cik qaseh baru je balik ke penang, naga hitam bawak akak n mak pegi umah sedare kawen kat melake, kalo cik qaseh ade memang naga hitam angkut skali ...so bergerak le awal pagi untuk mengelak kan kesesakan lalulintas, tapi tu le kalo dah naik honda mane reti nak bawak slow ....ade le dalam 45 minit dah sampai tol air keroh...hambek ko...hahahahha...

mase balik kampung ni le baru naga hitam tau alamat penuh kampung selame ni kalo orang tanye memang jenuh nak jawab, baru le kenal sedare mare dan pagi tu le dah macam jejak kasih pon ade,  macam artis pon ade sume org nak salam peluk cium maka naga hitam...heheheh....orang lamo katekan... gambo tak banyak ...meh layan gambo...

sampai sampai trus je makan karipap...lapa lapa lapa....

kene jadi driver....

ni mak ngan bapak pengantin....

ni le alamat kampung.....bile ckp lubok redan dorang tanye kampung mane....lubok redan le kampung naga bawah mukin masjid tanah

naik ni le...kejap sampai ....



Friday, April 11, 2014

tempat baru

okeh kalau di ikot kan minggu depan baru naga hitan bertukar tempat kerja dengan si sapek, tapi tu le si sapek bole plak tak dtg 2 ari...adula....kan dah kene tukar serta merte...ambek ko....hahaha...bg naga hitam tu tak jadi masalah cume blom buat pape lagi, kemas pon blom, serah tugas pon blom....o kene pikir positif kat mane mane pon situasi kerja same. cume bergantung pasa bos masing2....

ermm...pc si sapek ni tak bace plak ....adula..tk kan kene bukak memori....heheheheh

haha ni surat cinta sapek bg kat sakdiah...hahahahah

haa baru boleh ni le tempat baru naga hitam

ari pertama agak bz skit ptg kene g ambek surat kat pj..adula......ptg slalu ujan maa...sapek tolong aku...hahahahahah