Pages

Thursday, November 13, 2014

cakap sendiri



memang terase sangat bile orang tersayang tiada di sisi... semua nye buat sendiri....bukan nye tak bole nak uruskan cume dah biase balik umah mesti keisha lari depan pintu sambut abah die yg ensem ni...kadang tu keisha menyorok blakang pintu sergah abah die....hahahaha.....bukak tudung saji dah ade lauk...kadang tu kene marah ngan cik qaseh sebab bukak tudung saji awal sangat..hahaha....skang ni bile balik...adula.....nak cakap ngan sape...tengok tv pon takde mood...kalo ikot kederat naga hitam memang banyak aktiviti nak di buat...tapi tu le...dah name keje 24 jam...mase untuk diri sendiri pon takde...kadang tu curi curi berjimba ngan kengkawan....kalau sakit pon tak pernah nak cakap pada sape sape...cik qaseh pon tak tau naga hitam sakit...kalo dah truk tu baru le nampak sakit nyer....

la ni nak g ambek kete...ari tu dah g anta ngan pakai selebet...ari ni nak g ambek plak..dah ensem ensem ni tak mo le tolak kete tepi jalan lagi hahahah.....hidup ni kalo takde masalah tak seronok cume kite kene pandai menyelesaikan nyer...samada selesai sendiri atau rujuk pada yg pakar...banyak bende yg berlaku...tapi ambil pendekatan diam dan setel itu lagi bagus...bukan diam dan lari....

dari segi kerja naga hitam dah bole uruskan dari a samopai z cume kalo takde kerjsama antara pegawai itu yg menjadi masalah....keje dah cantik..timing dah ok...so kene jage je..setel keje lepas tu baru bole ilang....itu macam la bos tak marah....

ni dah ujung ujung tahun...cik qaseh dah bg hint nak g bercuti so naga memang dah siap siap semua yg di perlukan cume nak cari tempat jer...walaupon naga hitam ni bukan sil pilihan tapi naga hitam cube yg terbaik sebab.....biar le rahsia....gunung terbakar nampak asap nyer...hati yg terbakar tak siapa yg tahu...hahah karam singh walia kann heheheh....

ok adios

Friday, October 17, 2014

busan

sampai satu tahap aras kebusanan melanda diri ku....bukan aku nak tunjuk bagus...tapi itu le hakikatnye....bile permulaan tu dah laju...tetibe slow...badan pon lesu....mase kat tempat lame dolo...keje memang sentiase ade....sampai kene ot tak abis abis.....tapi skang ni...bile dah bole kawal kerja...mcm mcm plak suare sumbang yg berkate kate...so aku perlukan suasane baru untuk meneruskan survival kerja aku....

bukan aku memilih bukan aku meminta tapi aku perlukan sesuatu yg bole aku buat setiap ari....memang aku tak selese dengan keadaan di opis aku.....aku seorang saje lelaki melayu...aku nak borak ngan sape kat opis...bile aku lepak lame kat admin bos dah pandang serong...biase le..keje ngan bos yg depan cakap lain blakang cakap lain ni payah....

skang ni aku buat hal aku jer so jangan gangu aktiviti aku...

adios


Tuesday, September 23, 2014

bebas

skang ni TSKI jadi bebas bole tumpukan pada parlimen kampung conggo syok oo dapat ahli parlimen komited pasal keje...


penduduk parlimen kampung conggo menungu kedatangan TSKI

Monday, September 8, 2014

negara ku malaysia

pendapatan isi rumah naik ke rm 5k  sebulan...mane die dapat angka ni.... secara lamsam ke kire ni....aduyai.... kalo bab mcm ni kire keseluruhan le ye........ kan...ermm pelik sebuah nama negara malaysia ni....mcm mcm ada skang ni semua ade dalam negara malaysia skang ni....


aku banga jadi warganegara malaysia sebab aman makmur rakyat nyer berbudi bahasa selamat siang dan malam semua bangsa ade dalam malaysia ni....bukan satu malaysia dah...satu negara ade dalam malaysia ni.....banga aku....

Wednesday, August 27, 2014

selese begini

nampak nye aku kembali ke asal, layan diri sensorang, itu lagi bagus dari aku dok reramai nanti lain plak dorang cakap pasal aku....ntah ler...kadang tu orang suke tafsir negatif dari positif, so aku rase baik aku begini.....





adios amigos

jalan jalan cari makan

sememang nyer ari untuk famili hanya di hujung mingu, ade le sabtu lepas naga hitam bawak famili jalan jalan cari makan, sampai pening di buat nyer hehehe....dengan ragam keisha kaisara yg pemikiran mcm orang tue tapi umor baru 2 tahun hehehe skali skale pergi mid valley di awal pagi supaye senang nak parking, plak tu jalan abis semua ceruk kat mid valley tu hehehe....penat tu memang penat, tapi sronok ler, lepas je makan tengahari bole plak kepale ni pening..adula...




sronok keisha makan berger, tapi lepas makan naga hitam plak yg pening pale...





melayan keisha kaisara....srnok sampai tak nakbalik heheheh...