Pages

Tuesday, January 25, 2011

AKU GEMBIRA....


aku rase paling gembire bile semuanyer dah selesai, aku gembire dengan ape yang aku ade skang....walau pon serbe kekurangan aku tetap gembire ngan idup aku skang ni.....aku akan jadi seperti aku mule mule masuk keje.........aku gembire sesangat...tak tau le nape..tak saba nak cuti raye cine ni....

ekekekek...tak tau ar macam mane nak gambar kan perasaan aku skang ni....terlalu gembire sehinga kan tak bole di ungkap kan dengan kate kate.....dalam 28 tahun yang lau...( ceh macam lame je ) bermacam macam yang aku lalui..aku hadapi dengan tabah tak kire ape jua masalah....yang penting kite kene sabar......

ermm...28 taun mase yang cukup lame untuk seseorang itu membentuk sahsiah idup....cukup lame.......mungkin bagi sesetengah orang setiap taun itu adalah same...tapi bagi aku setiap taun ade perubahan...dan perlu ade perubahan yang di buat...

aku bagai kan di alam remaje bile aku kembali bercinte......aku ingin kembalikan zaman kegimilangan percintaan aku...dan aku akan buat untuk orang yang tersayang....cik qaseh....aku sayang giler kat die...biar lah ape org nak cakap....aku tetap aku dan hanya aku yang akan mengubah idup aku sendri....


LOVE U BEBEH



1 comment: