Pages

Tuesday, January 11, 2011

PASAR PAGI KAMPUNG CONGGO PART 2

hohoho...ekeke...cem sambut hari natal lak...dalam demam demam ni naga hitam tak bole dok diam le..ade je bende nak buat, smalam dah rehat satu ari so ari ni kene wat le keje sket, ni nak sambung perihal pasar kampung conggo....

kat pasar tu kalau korang rase nak beli baju yang branded pon bole tahan ar harge die, kualiti pon lebeh kurang same jer aku tengok...aku kalau nak cari baju yang agak smart sket pasar pagi kampung conggo le tempat aku cari baju....kalau korang nak cari barang barang letrik atau perkakas tukang pon ade kat sini....pendek kate ape korang nak semua ade di jual kat pasar pagi kampung conggo ni.....macam macam ada...ekekeke

ok le aku rase sampai sini je aku nak sembang pasal pasar pagi ni...kalau korang nak tau lebeh lanjut lagi korang datang le sini sendiri....ekekeke






No comments:

Post a Comment