Pages

Monday, January 17, 2011

LAYAN JIWANG JAP...

selame aku cuti sakit ni cian aku tengok cik qaseh makan sensorang.....mase aku sakit ni ler cik qaseh menunjukan sifat kaseh dan sayang pada aku...ekekeke kini baru ku tau sape yang patut berada di hati naga hitam...sape lagi kalau bukan cik qaseh...sampai kan my mum...eh eh..mum ke?..ekekekekek...mak da....mak aku cakap kalau cik qaseh demam mak aku sendri nak jage....ffuuiiiyyyoooo......dasat sunguh.....

banyak kisah yang berlaku antara aku dan cik qaseh, kadang tu perkare tu menguris kan hati dan perasaan cik qaseh....walau bagaimana pun...( bahase penuh tu...) cik qaseh tetap tabah menghadapi segala rintangan dan halangan dengan jayanyer hinga kan pihak lawan gerun dengan cik qaseh...( salah skrip da...ekekeke )

walau pon bermacam macam orang keliling berkate mengenai cik qaseh tapi hakikatnye cik qaseh le satu satu nyer buah hati pengarang jantung naga hitam legam ni, cik qaseh le tempat bermanje cik qaseh ler tempat bermain...( eh eh... maen ape ni ala silap skrip lagi..ekekeke )...cik qaseh le tempat nak bergurau sende...ekekeke..

aku dah jumpe orang yang betul betul bole jage aku, dan aku janji nak bahagia kan orang yang jage aku skang ni....aku akan buat seperti aku mase umor 20 tahun dolo......akan ku bawab cik qaseh jalan jalan satu dunia ni....akan ku belai cik qaseh sepenuh nyer..akan ku penuhi ape jua permintaan nyer.....ye akan ku buat semua tu untuk cik qaseh....

( adus..tak bole blah ar beb dah lame tak buat ayat jiwang.....ni bukang ayat jiwang...ni ayat ntah ape ape tah...ekekekek mmg tak bole blah der...ekekekek ajiz ajiz...)

3 comments:

  1. fuhhhhhhh...fuhhh...fuhhhh.....tarik nafasssss, lepassssssssss....tarik lagi......lepassssssss... baru ku tau abg naga ku ini sgt puitis orgnyer....hehehe...lagi lagi lagi...

    ReplyDelete
  2. ekekeke...puitis ape kebendenyer...ekekekekke

    ReplyDelete
  3. hehehehehe......uishhhh, bkn senang nk dgr abg naga ckp mcm ni.....heheheh...(malu la tu)...

    ReplyDelete