Pages

Wednesday, January 26, 2011

RAMLEE AWANG MURSHID ( RAM )



aku mmg minat giler kat novel ram ni, care berkarya die membuat kite seperti watak dalam plot cerite....aku kalau bace novel ram sangup tak g makan...novel yang aku mule mule bace novel adam, aku rase jalan cerite adam menarik hinge kan kite nak tau ape yang berlaku.....lepas novel adam aku trus cari novel ram yang laen....

kalau korang tak bace novel ram ni mmg le rugi...dalam plot yang menarik ram ade selit kan sket unsur percintaan dan unsur agame ....mmg bes arr....so pada sape sape yang blom bace novel ram ni sile le bace..tak rugi beli....ekekekek

1 comment:

  1. saya pun minat dengan RAM ni...terutamanya novel bagaikan puteri dengan sambungan2 dier! sangat best! saya sangat la teruja kalau dia sambung novel dier lagi...=D

    ReplyDelete