Pages

Monday, January 17, 2011

DEMAM DEMAM DEMAM


aduyaiii....aku demam lagi le...kali ni lagi truk,...di sebabkan mak aku dah bising dan di ambil kire ape yang berlaku kat opis elok le aku brehat panjang, badan aku pon tak brape larat nak buat keje, ari slase aku datang opis tapi aku tak larat giler nak buat keje...bos aku sarankan aku brehat so dengan segere balik umah makan obat n tido...malam baru aku g kinik ambek obat, dapat le mc satu ari tu je selebehnyer aku cuti tige hari.....

cuti tige hari  yang aku tak larat tu, bagaikan setaun lamenyer...mane tak nyer mak aku dah bebel dari pagi sampai ke petang soh aku makan obat, dan akibat bebelan mak aku tu aku jadi mumia kat umah...tido seharian.....doc cakap obat yang doc bagi tu obat mmg ngantuk giler....obat sleseme n obat batuk jenis pil....adus...lepas aku makan obat tu mmg aku tintong giler tak leh nak wat ape ape.....so dari ari selase malam aku tido sampai ke hari kamis malam baru le aku leh jalan jalan..aku leh kire le aku berjage cume tok mandi n makan je..selebehnye aku kene n di pakse tido...ekekekekek...itu le penangan obat n bebelan orang tue aku....so ari ni aku dah masuk keje...sleseme aku ade lagi ni...dari pagi tadi sedut ingus...eeeeeyyyeekkkkk.......

slame aku demam ni cik qaseh jage aku dengan baek, ape aku nak semua dapat maklumle orang demam le kate kan...aku nak ucapkan ribuan triem kaseh pada cik qaseh kerane sudi menjage en naga hitam walau pon macam macam musibah dan masalah yang melanda...tirme kaseh sayang.........

1 comment: