Pages

Wednesday, January 26, 2011

KAMPUNG CONGGO LAGI...

dah lame aku tak tulis pasal kampung conggo, kampung conggo ni besar sebenarnyer..kalau tulis mmg tak abis...ye ke tak abis....ekekeke....dalam kawan kampung conggo ni banyak sangat taman semuanyer name yang baek baek jer..kalo tak caye korang bace name taman ni.....taman mewah, taman makmur, taman jujur, taman ikhlas, taman mulia, taman jaya dan taman midah....kan baek baek je name taman tu..name je baek...orang yang dok kat taman tu aku tak tau le baek ke tak..ekekekeke

pasar pagi kat umah aku tu terletak tengah tengah antara taman mewah dan taman jujur, dan kalau korang nak tau semua rumah kat kampung conggo ni takde pintu blakang...hanya ade satu pintu je....mane nak cari umah klasik cem ni...ekekekeke....arwah ayah aku beli rumah kat kampung conggo mase tu murah je 10 ribu tapi skang ni dah jadi 120 ribu...mahal seh...

ermm....kalau korang singah kat tasik permaisuri mesti d nampak stadium..dalam tu ade kfc..ramai gak le yang makan kat situ....stadium tu dolo nyer amat le buruk, selepas di naek taraf baru le nampak megah sket....depan stadium ni lak ade hospital universiti kebangsaan atau hukm....spital tu kalau tak silap aku le taun 2002 baru ade kot...kalau tak silap le...

depan sket kat area taman jaya ade balai bomba....kat kampung conggo ni lengkap...semua ade kecuali balai polis je takde...sape cakap kawasan kampung conggo ni mundur....ade class tau...ekekekek

tu secare umum aku cerite..nak lagi detail nanti nanti le ek..aku skang ni tengah nak setel kan hal aku ngan cik qaseh...tu yang tak sabar nak tungu cuti raye cine ni....ekekeke....

No comments:

Post a Comment