Pages

Tuesday, January 4, 2011

ALAM TADIKA PART 2

ermm...sronok kan bile teringat zaman dolo dolo, kalau korang nak tahu, mase sukan tahunan tadika tu, aku d ngelat sket ar mase acare abiskan kueh apam...ekekekek...gilo ke nak abiskan 3 ketul kueh apam dalam mase semenit, aku dengan otak yang gelige telan 2 apam skali gus, apam yang ke 3 aku kemam dalam mulut je, ntah macam mane pengadil tu bole sprasan plak dah batal game tu...ekekekekek...kene le buat sekali lagi...kenyang makan apam je beb...ekekekek......

selame aku di tadika ni, cikgu nor dan cikgu milah banyak mengeluh, dorang cakap aku ni nakal giler sampai satu tahap tu mak n ayah aku kene pangil datang ke tadika gara gara kenakalan aku......bagi aku tu semua sudah tersurat dan tersirat.....


sampai mase nyer aku mengengam sijil di tadika kemas....dan sijil tu masih elok dalam simpanan aku........sebelom acare gilang gemilang tu berlangsung aku dan kawan kawan di kerah mencantik kan kelas, dengan rela hati dan suke hati aku n da geng basuh kelas, ade yang tolong cikgu nor dan cikgu milah kemas kemas dewan...ermm....masih tersemat dalam ingatan......ismail, ayob,komeng,fairus,ejil,shah,agim,ehsan, nizam,syukri, fendi.....mane dorang pegi ek.....
                                            cem ni le mase aku tadika dolo..ekekek

No comments:

Post a Comment