Pages

Friday, January 7, 2011

MUHAMMAD DANISH BIN ABDUL AZIZ



ermm...hari ni aku lepak lagi, rutin harian ku macam biasa ler minum pagi ngan cik qaseh kuar tengahari tadi balik umah tengok muhammad danish pon ngan die t kang petang pon aku anta cik qaseh balik, memang skang ni dunia aku dengan cik qaseh sesaje, aku dah kurang kan pergaulan dengan kawan kawan aku untuk aku fokus pada cik qaseh, sekarang ni aku tak bole nak utamakan kan kawan kawan lagi, sekarang ialah mase untuk aku pikir mase depan aku dengan cik qaseh.

muhammad danish....anak tungal aku dalam perkongsian hidup dengan bekas isteri aku, malam tadi aku pegi ambek die kat umah sg besi, tak tau lak aku muhammad danish demam, so malam tadi aku dah bagi makan macam macam dengan  makan obat sekali, hati aku tak keruan bile aku dengan muhammad danish sakit pasal muhammad danish rapat dengan aku.

mase rehat aku balik umah jap tengok muhammad danish, aku belikan die 3 pasang baju dengan satu set aiskrem coklat, sedap tu abah die pon tak dapat mase kecik kecik ekekeek, so malam ni aku nak bersame muhammad danish my hero......



kepada adinda ku cik qaseh malam ni kanda naga hitam ingin bersama my hero automan ekekekek, di harap cik qaseh dapat brehat rehat di rumah ye bebeh, tapi kanda naga hitam akan pastikan yang besok cik qaseh bersarapan pagi dengan kekanda naga hitam dengan my hero automan silap silap nenek automan nak ikot gak...ekekekekek...gasak le...ekekekeke




petang petang ni tak tau aku nak buat ape, keje bukan ade pon so bek aku layan blog lagi bes...ekekekeke...time kaseh pada adinda ku cik qaseh kerane telah berjaya membuatkan kanda naga hitam minat pada blog, lepas ni kite bole ar buat wang dalam blog...hahahahaha...gelak jahat...ekekekekke


                                love
                           together forever

No comments:

Post a Comment