Pages

Thursday, January 27, 2011

TAMAN MIDAH.....

taman midah ni satu kawan yang besar bersebelahan dengan taman jaya, kebanyakan penempatan kat taman midah ni 90% penduduk cine, ade lot rumah kat sini yang besar besar aku pon tak tau cam mane lot lot ni bole dok sebelah ngan ters due tengkat...tapi tu le keadaan kat taman midah

kat taman midah ni ade pekan kecik yang hari hari mmg sibuk terutama ari sabtu malam..ade pasar malam cine kat sito, susane yang meriah tu di lengkap kan lagi ngan jem yang truk  membuat kan pekan kecik tu macam down town ...mmg meriah.....

kat pekan tu jugak ade medan slere tok kaum cine..teratur canti tepi jalan...seblah die lak ade kedai mamak yang last aku pegi taun 2008 coz lepas tu aku tak pegi situ lagi dah....ade sebab aku tak pegi...ekekeke....dalam pekan tu jugak ade satu stesen minyak yang betul betul depan umah orang..so kalau dorang nak isi minyak tok sah g jauh jauh depan umah

sekolah kebangsaan taman midah satu dan due terletak di tengah tengah kawasan taman midah, tempat yang agak tersorok sket bagi orang yang tak biase pegi situ mmg tak akan jumpe skola ni ....sek taman midah satu..ermm...aku penah jadi jaga malam kat skola tu selama pat taun...banyak kenangan tu.....

tesco jugak terletak dalam kawasan taman midah kalau aku ngan cik qaseh nak g beli barang tak yah g jauh jauh...mmg kampung conggo ni dah banyak yang brubah...aku maseh ingat lagi mase aku tingkatan due, cikgu geografi soh buat pete taman midah...so aku n d geng mase tu tiap tiap petang merayau naek basikal kat taman midah nak buat pete...perggh..penat beb....

No comments:

Post a Comment