Pages

Monday, January 24, 2011

CUTI CUTI CUTI

aduss...cuti 4 ari mingu lepas bagaikan 4 taun lamenyer....badan aku pon dah naek lembek asik tido jer..ekekekke......mase cuti mingu lepas ari kamis sempene thaipusam...aku ajak cik qaseh lepak umah coz nak dere die tolong aku kemas kemas umah...tapi tak le kemas ape pon susun susun gambo kat dinding dan dapo jer bagi kemas sket...

pagi tu macam biase ar aku g ambek cik qaseh datang umah......awl tak awl le aku datang sampai sempat aku basuh kete kat umah cik qaseh....ekekeke......tengah dok sembang nak kemas gambo tu ade lak insiden yang tak dapat di elakan berlaku...bende ni tak bole di bicarekan di sini sebab menjage maruah masing masing...so biar le insiden to berlalu...

lepas tu baru le fokus pada kemas umah....susun susun gambo mane yang elok n tak elok paku lame buang balik letak paku baru....abis gak le jari aku kene ketok ngan hamer ....ekekeke....lepas tu baru le kemas dapo MIl cik qaseh...MIl suke bebenor cik qaseh kemas kan dapo die...maklum le abang naga tau sepah kan je...ekekekek

abis kemas umah tu je dah petang...sampai kan kul 4 ptg baru dapat makan tengahari...dasat tol cik qaseh...ekekek...lepas makan tu rehat rehat jap sambil lelap kan mate......penat beb.....dalam keadaan aku ngan tak brape nak betol ari tu..ngan cik qaseh yang datang bendere jepun...aku ajak gak cik qaseh kuar tengok wayang...seram wwooo...cite KHURAFAT.....seram ker...bole arr aku bagi 3 bintang je..bawah sket dari cik qaseh....cik qaseh je beria ia takut tengok cite tu ....aku relaks jer... ( cik qaseh abang nage bukan tergamam mase tu abang naga tengan sumbat pop corn dalam mulut tu yang nampak macam tu...harap maklum ek..ekekekek...ccceewaaahhhh )

lepas tengok wayang aku trus anta cik qaseh balik umah coz besok die nak keje aku je cuti ari jumaat tu...ekekekek....lepas anta cik qaseh balik ape lagi..aku layan lagu le dalam kete dengan penuh perasaan..( cik qaseh penah tengok kan...)..ekekek sampai umah aku kene soal siasat ngan menteri besau....cik qaseh mane...tak ikot balik ker...ko dah anta cik qaseh sampai umah ker...cik qaseh makan obat tak....adus....lepas mandi aku trus je tido....cik qaseh nak tau tak yang MIL sayang giler kat cik qaseh...jeles tau...ekekekeke

pagi jumaat tu aku ambek cik qaseh kat umah n g makan pagi ngan cik qaseh kat pot biase arr...skang ni mak aku asik bising je...jangan biar kan cik qaseh makan sorang..tak kire le makan pagi or makan tengahari...adus...ye mak abang naga hitam jage cik qaseh elok elok..lepas makan pagi aku trus je balik nak setel kan hal aku plak...

malam jumaat tu..( malam jumaat???? ).....jumaat malam da.....tanpe pengetahuna cik qaseh aku g le umah cik qaseh...konon konon nak seprise le.......ermm hambek ko seb bek tak kene geget hanjing.......rupe rupenyer umah cik qaseh telah di jage oleh 3 ekor hanjing...ekekekek..truk tol ler...ekekek..len kali bele le kebau ke takde le takut kene geget...ekekeke

cik qaseh demam truk to yang abang naga pegi gak tu walau pon abang naga sendri tak sehat...bawak le cik qaseh ambek muhammad danish pastu g minum jap baru le abang naga anta cik qaseh balik umah.....cian cik qaseh...jgn isau ek abag naga hitam ade...ekekek

                           ABANG NAGA HITAM SAYANG CIK QASEH

No comments:

Post a Comment