Pages

Monday, January 24, 2011

WWAARRRGGHHHH...SERAMM......

seram ker...ermm....bace je dolo...tak seram kot....ekekekke.....lepas peristiwe sabtu tengahari to....aku trus pagi brubat kat atok.....atok mane pon tok sah le ambek tau ek atok ni mmg terer bat orang.....atok cakap mase aku ngan die aku dah di bagi makan sesuatu supaye aku dengar cakap die, depan die jadi bodoh...ikot je cakap die..tapi atok tu cakap bende tu lemah..tak brape kuat tapi aku tetap ambek ayat pedinding dari atok tu.........

lepas aku balik tu atok to solat asar sebab mase aku pegi tu mmg dah masuk asar. so atok tu pon solat le macam biase, abis je solat ade buah limau meletop sebelah atok tu....atok cakap kat mak aku pagi ahad tu yang meletup tu syaitan yang cube gangu aku.....ermm...pagi ahad tu mmg aku rase tak sedap badan...badan aku lembek pale aku sakit giler....lepas makan pagi aku trus je muntah muntah....pastu aku hajat dengan najis yang amat busuk.....atok tu cakap badan aku dalam proses mengeluarkan bende bende kotor tu..tu sebab aku jadi cem tu....

aku tak sangka dalam keadaan zaman yang bole dikatekan maju ni ade lagi orang orang yang suke buat bende bende jahat tu.....kalau korang nak tau sabtu malam aku aku amal kan ape yang atok to bagi kat aku....aku kene bace bismillah, alfatihah, selawat 44 kali...surah 3 qul plak 33 kali..so aku pon buat le sebijik sebijik ikot ape yang atok tu suruh..aku cume nak aku di jauhkan dari syaitan terkutuk...so aku amal kan....lame tu lebeh kurang satu jam 45 minit baru aku abis bace semua tu...perrgghh..lame giler...tapi berbaloi....

dan aku ambek iktibar ape yang berlaku dalam hidup aku...dalam kehidupan ni tak semua manusia sempurna..kite sebagai manusia jangan menghukum seseorang, yang layak menghukum manusia ialah ALLAH swt.....Dia saje yang dapat menghukum manusia dan segale makluk di muke bumi ini....

aku akan mule kan hidup baru bersame cik qaseh yang banyak menjage aku luar dan dalam.....aku mahu orang laen tau yang aku nak kawin ngan cik qaseh....dan aku nak bahagiakan cik qaseh.....tu janji aku....

No comments:

Post a Comment