Pages

Wednesday, January 19, 2011

AKU LAGI


mingu ni aku cuti empat hari, mingu lepas dah cuti semingu...perrghh..brehat betol ni...cuti empat hari ni aku nak kemas rumah aku yang agak serabut tu....ekekekek.....tapi aku nak mintak tolong cik qaseh buat semua tu..bole tak cik qaseh ku sayang...bole ek bole ek bole ek......tentu MIL lagi suke kan...ekekekek

malam ni kalau ikot kan aku lepak ngan kawan kawan aku...cik qaseh tak bole ikot ni hal lelaki...kuikuikuikui..... tapi khamis pagi tu aku nak cik qaseh datang umah....macam biase le umah tu dah jadi umah no due cik qaseh kan........so nanti malam macam biasa ek cik qaseh lepak pot biasa kedai cik mat...ekekekekekekekek

ermm...ptg smalam redah ujan lagi...pale aku dah ting tong dah ni, mak aku kat umah dah bebel bebel...aku ape lagi lepas mandi makan obat trus tido..tak sangup dengar bebelan menteri besar dalam umah tu....ekekekke

4 comments:

  1. wahhhh....tu gambar cik Qaseh tgh mengemas ke??? uishhhh....slerak bangat....ekekekeke...blh2 x de hal nye janji MIL masak asam pedas ikan pari ek..

    p/s: cantiknyer umah...ekekekek

    ReplyDelete
  2. to umah orang laen lor...ekekekok ok sok naga hitam soh menteri besar masak ikan pari masak asam...ekekekek

    ReplyDelete
  3. hehehehe.......bes bes bes....nyum nyum nyum...

    ReplyDelete