Pages

Wednesday, February 2, 2011

BEDEBAR DEBAR BEB...

adus...aku penat lagi lor ari ni..d.ari pagi tadi aku tak dok diam..ade je keje aku buat....slagi tak setel le hal besok slagi tu le aku bz ...ekekeke...pagi tadi lepas aku sarapan cem biasa le aku sambung tido balik...balas dendam beb coz aku ni kalau keje mmg tak hengat punyer..tapi kalau dapat cuti...rutin harian aku tido jer...ekekek

aku tengah syok tido mimpi baeekk punyer mak aku da pegi hogah pintu bilik...seb baek ler tak roboh...ari tu cik qaseh dah kasi roboh pintu bilik tu...ekekekek mak aku ajak pagi beli barang barang yang tak cukup tok sok...aku ngan tak makan tengahari trus je pagi....aku ingat 3 orang je..rupenyer askar askar semua ikot...letih do nak jage dorang..ekekek

banyak tempat gak le aku g....maklum ler...mak kau ni beria ia nak belikan cik qaseh barang yang betul betul cik qaseh pakai....adus...ni yang jeles ni...ekekekek.....sampai kan aku balik yang kene mara..ade ke patut...tak patut tak patut.......dah lame tak kuar ngan anak buah so aku ni jadi le drebar dorang.....bawk le dorang nak g mane pon..ekekekek

malam ni ujan trun lebat gak ler...mak aku dah siap siap baju n perkakas nak pegi sok...lepas ujan brenti anak buah ajak pagi beli minyak wangi plak...adus..lapo beb...lepas dah beli minyak wangi aku layan blues jap g makan sorang sorang kat kedai cik mat...layan beb maan nasi goreng akde sayur pastu pedas giler...leh ar di kire kan nasi goreng paragon...cem kenal je ek...ekekekekekek

aku harap ujan ni tak le lame sampai pagi...kalo tak gangu le nak bertolak sok...aku indu giler same itu cik qaseh..ari ni cik qaseh bz giler...sampai msg pon lambat reply...adus....bz bz bz........so harap kat sane pon berjalan dengan lancor ek....nanti kan kedatangan abang naga hitam dengan kuncu kuncu nyer...ekekekek

love u bebeh

1 comment:

  1. nasi goreng pregon la yang....ekekekek....sayang ni...rindu sayang arrrrr.....

    ReplyDelete