Pages

Monday, February 28, 2011

HARI MINGU YANG MEMENATKAN...

ari sabtu dah janji ngan cik qaseh nak tengok wayang...tapi tak tau nak tengok kat mane.........lokasi kali ni aku bawk cik qaseh tengok wayang kat TGV klcc..perrggghhh dah lame aku tak pi klcc.....pi lak bukan nyer naek kete...pi nek tren yang cik qaseh ngan aku naek setaun ade le dalam 2 kali naek kot...ekekekek

ermm....aku soh cik qaseh pilih citer ape nak tengok...las las citer BLACK SWAN cik qaseh pilih.....naga hitam pon tak tau citer aper ni..tapi cik qasehc akap citer ni d kuar promo kat radio..so naga hitam ngan cik qaseh pon g le tengok citer ape bende alah tu.....ermm...leh tahan le citer tu sape yang tak bole nak pikir to bek toksah tengok sbb sepanjang citer ni pengarah die soh kite pikir sape black swan tu.......

lame gak ler aku lepak kat klcc ngan cik qaseh....maklum ler nak jumpe ari senin sampai jumaat mase tu edisi terhad so ari mingu je le dapat lepas kan rindu...ekekekek.....lepas pegi kl cc g jalan jalan kat jalan tar n ten trus je balik makan...kejap je kan tapi punyer le sakit kaki berjalan ...adula...rase nak tercabut kaki ni.....

ari ahad lak aku banyak abis kan mase aku kat kenduri orang kawen jadi kendarat...penat gak le sbb jiran aku tu jemput 2 ribu orang..adula...sakit lagi kaki aku....tapi sronok ar dah lame lorong aku tak meriah cem ni....lepas majlis aku ajak cik qaseh jenjalan kat kampung conggo....pastu ape lagi balik le sok nak keje...ekekekekeke

2 comments: