Pages

Wednesday, February 9, 2011

KURSUS BEB... SELAMAT TINGAL....

ekekek...aku kene pagi kursus ari ni dari pagi sampai le petang....ntah bile le dorang lantik aku jadi ahli Pasukan Bertindak Kebakaran Dan Kecemasan ( PBKK )...ekekekeke....tau tau je smalam d dak bagi tau kene pagi kusus ni, so aku ngan rela ati pagi le kusus walaupon badan aku ni tak brape nak sehat...

pada mule nyer angapan aku kusus ni boring giler....tapi tersasar beb, mmg bes giler kusus ni, rugi tak pegi, banyak maklumat tentang kebakaran dan pasal penjagaan bangunan ketika kebakaran, mmg tak rugi datang....dah tengahari ni aku brehat jap le makan...walaupon kusus ni bes giler tapi aku dah beku dalam tu...sejuk do.....nanti petang lak dorang bawak pegi melawat bangunan ni naktengokkat mane letak nyer hos hos bomba ngan tempat pemadam kebakaran tu.....so aku nak tido jap..t petang aku sambung....

pasal selamat tingal tu....akhirnya aku dapat jugak blah dari unit ......so nanti aku citer.....

No comments:

Post a Comment