Pages

Monday, February 14, 2011

KENDURI KAHWIN...........

adula......cuti mingu lepas aku rase mmg memenatkan aku....dari hari jumaat sampai le hari ahad....perrgghh...mmg penat giler.....macam biase le kalau umah mak sdare aku ni buat kenduri kawin mak aku mesti pagi awl...maklum le adik bradik mak aku tak ramai 3 orang je...so jumaat petang tu lepas teman cik qaseh pegi beli barang kata jj equin baru le anta mak g umah kenduri....

ape yang aku dengar spupu aku tu nak nikah lepas asar so aku ngan cik qaseh ngam ngam datang lepas asar..ekekeke........spupu aku nikah kat surau dekat ngan umah die...mmg meriah beb ramai giler orang..tapi yang tak bes nyer mase nak nikah tu plak aku bole nakterberak..ape lagi aku pon patah le balik umah mak sdare aku tu....potong stim betol..ilang mood aku....majlis nikah berjalan dengan lancar takde ape ape masalah cume pengantin lelaki je ar gementar sket coz imam tu ade le tanye sket2 sambil wat lawak...

blah malam macam biase le pengantin berarak berteman kan bunga api dari melake..perggh...ade sploh batang...banyak giler nak bakar...ekekeke...meriah beb dah lame tak tengok bunge api...ekekekke....malam tu lepas dapat arahan dari arahan pak sdare aku dengan otomatik ringan je tulang tulang aku ni buat keje tolong  ape yang patut.....

ahad lak awl pagi takde ape yang nak tolong lagi..aku ngan cik qaseh dok dalam umah dolo, dok luar kang nampak sangat le takde keje....tepat jam 12 tengahari dah ramai yang datang....aku pon ape lagi bz le memanjang sampai nak makan pon tak sempat....brape kali aku tukar baju coz tang ketiak aku berpeluh abis...ekekek..hampeh tul....malu do...

ramai gak ler dak dak opis mak sdare aku yang datang....majlis abis kul 5 ptg tu pon ade yang datang lagi...aku ngan cik qaseh blah dalam kul 5 sengah...perrggghh....mmg penat giler..nak up load gambar kad reder lak kat member..adula....nanti nanti le aku up load...

time kaseh di ucap kan pada cik qaseh kerane teman abang naga hitam ek...love u sayang...

2 comments: