Pages

Friday, February 11, 2011

SEDEY SEDEY SEDEY.....

mingu ni last aku buat ape ape aktiviti ngan cik qaseh kat ibu pejabat ni....slame ni aku rase amat gembire bile kuar makan pagi ngan cik qaseh....makan tengahari ngan cik qaseh....makan malam ngan cik qaseh.....pegi keje balik keje ngan cik qaseh....pendek kate ape ape urusan semua ngan cik qaseh....

errmm...kalau bole aku tak nak tukar ni..tapi di sebab kan hal hal tertentu dan mase depan aku..aku terpakse bertukar demi menjage name baik aku dan cik qaseh....cik qaseh cakap aku ni nampak tak kisah je nak berpisah jauh dari cik qaseh.....sebenarnyer...abang naga hitam mmg teramat sedey bile nak berpisah...sedang kan tak jumpe brape jam pon dah rindu inikan pule dapat jumpe malam jer....adula....abang naga hitam tak reti nak tunjuk kan kesedihan tu....walau pon hati ini sedeh giler nak tingal kan cik qaseh tapi tu le...reaksi muke dan gerak badan tak menunjukan perasaan sedeh tu......

jangan di salah angap bile abang naga hitam bersikap sedemikian.....abang naga hitam dolonyer mempunyai hati yang cepat mengalirkan air mate...tapi semenjak kehilangan arwah ayah..abang naga hitam mule berdikari dan ade tangung jawab yang besar dalam idup aku....selepas tu hati abang naga hitam keras macam batu di dasar lautan.....

pada cik qaseh yang di cintai.....abang nak cepat cepat kite langsung kan majlis kite...

                                          LOVE U FOREVER

3 comments:

  1. sob sob sob.....sedih sedih sedih....
    abang nage jage diri baik-baik yer kat sane...jangan nakal-nakal macam dulu lg tau....Cik Qaseh sentiasa doakan yang terbaik untuk mase depan kite...

    ReplyDelete
  2. huhuhuhuhuhuhuhuhuhu...............

    ReplyDelete