Pages

Wednesday, February 16, 2011

TEMPAT KEJE BARU....

hahaha....aku ingat potrajaya je jem pagi pagi...rupe nyer kl lagi jem truk...nasib baik le aku grak awl kalau tak ngan aku skali sangkut....walaupon nek moto tapi nak nyelit punyer le susah...


ari ni bermulenyer aku bertugas di tempat baru, name tempat tu CRC kat spital kl, mase aku lapo diri tu aku di tempat kan kat bilik meting..lame gak le aku dok cto..pastu tu sempat le aku borak borak ngan staf kat situ...konon konon nak mesre le..tapi kan kalau korang nak tau berbakul bakul cik qaseh pesann kat aku...macam macam le cik qaseh pesan......


dek kerane teringat pesanan cik qaseh so abang naga hitam pon banyak diam je dari borak.....bole di kate kan tempat ni takde le bz sangat coz bos bos dorang slalu g meting or keje luar yang makan mase lame giler so staf dorang bole ar relaks......


kalau ikot kan aku di tempat kan kat bhg kewangan kat situ tapi to ler bos dorang takde sampai hari jumaat ni....mmg epening giler kat sane....so mate aku pon dah pedas ...pada cik qaseh jangan le isau pasal abang nage hitam kat opis baru ek...cik qaseh tu yang kene jage makan tau...t malam kite bole jumpe kan...love u bebeh....

No comments:

Post a Comment