Pages

Monday, February 28, 2011

BUAT KAD KETIP...EKEKEKEKEK

hahaha baru pertame kali aku keje selame 10 taun aku buat kad ketip ni...ekekek kad ketip laen benor bunyi ner...ekekekeke.....pagi pagi cc aku dah soh buat kad ketip tu pasal nor cuti ari ni...so aku pon dengan rajin nyer buat ler....tapi aku buat lepas balik dispes....

brape banyak kad ketip tu aku buang sbb banyak silap cop ar kotor kene stamp pad ler....adula abis jari jemari ku kotor...ekekek aku kalau buat keje cem ni mmg takde seni abis kad ketip tu kotor abis selekeh..aku tak tau le sok nor mesti marah giler kat aku...ekekekeke

yang bos bos aku bagi yang elok jer tapi yang staf ade tu abis name die aku men tulis jer..tau je ar tulisan aku ni kan tulisan doc..so paham paham je ar...ekekeke.......

ari ni aku nak bukak pose ngan cik qaseh.....love u bebeh....

1 comment: