Pages

Tuesday, March 1, 2011

PENGALAMAN.....

bagi aku kerje kat tempat baru ni menambah kan lagi pengalaman dari segi kerja dan juga kengkawan, di sini aku belajar serba serbi kene  buat sendiri..setiap arahan kene dengar betul betul dan terus buat tanpa bersebab, to dari segi kerje....dari segi kengkawan kat sini orang cakap bole kaw tim ar stakat nak kaber sket2 to bole ar.....

tapi dari segi penyampai berite tu tetap same...aku di nasihatkan oleh orang lame kat sini ape2 citer hal peribadi jangan cite kat sape2....perrrghhh.....mmg aku tak citer pon sbb aku kat sini lebeh suke diam dari bercakap..aku ikot je arahan...sbb der der kat sini agak stylo sket....

aku bole je buat sengal tapi to le tungu le lame sket keje kat sini baru bole kot...ekeeke...walaupon aku dah lame keje tapi aku hormat geng2 pap kat sini...ermm....tempat ni bagi aku mmg bes ar..cume kene kawal sket diri aku ni spaya aku ingat kat cik qaseh sorang jer...ekekekekeke

dun wori bebeh love u forever....

1 comment:

  1. hahahahahhaahhaahahhaha.....ingat saye sorang je tau........^________________^

    ReplyDelete