Pages

Thursday, March 3, 2011

BLACK OUT PULAK......

adula malam tadi cik qaseh tak datang umah so aku pon tido le awl....awl????....mmg awal giler aku tido kul lapan lebeh.....mmg aku tak sedar, mak aku pangil makan pon aku wat tak tau jer...

tengah syok tido aku rase panaz giler..tengok jam dah kul 12...perghh...nape lak panaz ni...rupe nyer black out..aku kuar lepak luar...rupenyer dah ramai dok lepak borak borak..aku je lambat bangun.....adula mmg panz giler aku tido malam tadi....lame gak ler takde letrek....aku siap mandi dalam gelap lagi....mmg aku tak bole tido...msg2 le ngan cik qaseh...reply satu due msg je pastu takde dah...tido kot...ekeeke

dalam kul 1 suku baru ade letrek...pagi tadi aku tanyer le mak n akak aku...dorang tak sedar letrek takde...hampeh tol...ekekekekke

2 comments:

  1. letrik kr letrek??? conpius tol arrr....smlm Cik Qaseh balik keje tido pas2 bangu solat pas isyak tido balik....hahhaha...meriah kan?? tp tengah malam jage sbb....huhuhu

    ReplyDelete
  2. hahahah sebab cccciiiiiirrrrrriiiitttttt....ekeekekekekek

    ReplyDelete