Pages

Monday, March 14, 2011

BERPELUH KETIAK.......

adula....dah le ari ni bangun lewat...klam kabot aku di buat nyer, pastu lak kene ambek adik aku kat skola....adula...lambat le aku pagi ni....pagi ni aku siap mmg cepat giler nak kejar mase nyer pasal....

mmg badan aku ni dah meleh peluh dari dalam tren lagi....walaupon tren tu sejuk tapi badan aku mule rase tak slese....kene lak sampai opis aircond lak takde...lagi le haru.....sudah nyer aku lepak kat lobi derm tu ambek hangin jap....dalam opis panaz giler.....adula....ilang ar macho cem ni seb bek ar ketiak tak peluh sangat...ekekeke

so skang ni dah rase sejuk sket bole ar aku layan blog pastu men game....ermm...ari ni aku bebas sket sbb bos takde..ekekeke.....

2 comments:

  1. bau busuk ketiak??? ohhh...tidak.....!!!

    ReplyDelete
  2. hahaha ketiak naga hitam tak penah bau busuk tau...gegt kang....

    ReplyDelete