Pages

Thursday, March 10, 2011

KERJA KERAS....

aku baru je lepas meting bhg admin dengan pengarah crc......mmg berbeza dengan tempat lame aku...maybe tempat lame aku tu kene ikot peraturan sedia ade..tapi kat sini....kite kene ikot peraturan yang ade di tambah lagi dengan usaha sendri yang perlu peke dengan ape yang berlaku.....bagi aku ni satu suasane baru sebab setiap orang dalam admin bertanggungjawab memperkenalkan crc di mate dunia..pergghhhh.....

sebab pengarah cakap lepas ni tugas crc makin berat ramai yang akan datang nak wat research....geng geng pap di tugas kan di bahagian depan kene slalu komunikasi dengan pelawat dalam bahasa ingeris...makne nyer pap kene pandai cakap bahasa ingeris, adula kene le cik qaseh ajar naga hitam cakap ompoteh... kalau wtf wth bole ar kot...ekekekek....

bagi aku mmg sronok keje kat crc ni....semua staff saling hormat menghormati antara satu same laen walaupon berbeza agama.....dan lepas ni mmg aku kene usaha keras untuk kehidupan aku yang sempurna...

No comments:

Post a Comment