Pages

Friday, March 25, 2011

MANE SAYANG NI....

hari ni satu hari tak msg cik qaseh...cian cik qaseh...mintak maaf ye abang naga hitam bz sket..kalau msg pon satu due je dapat....ekekeke....sok de perlawanan boling...aku bawk cik qaseh skali....mesti bes kan...dah lame gak le aku tak men boling....

ermm...semakin banyak masalah yang melanda aku dan cik qaseh semakin erat kaseh dan sayang kami berdue....tiada ape yang dapat memisah kan kami berdua melain kan maut datang menjemput.....betape indahnyer kehidupan kami berdue bagaikan dunia ini tiade manusia laen selain daripada abang naga hitam dan cik qaseh....

dah lame aku ingin kan saat kebahagiaan sebegini....dan skang aku aku nikmati bersame cik qaseh....tiada tolok bandingan cinta kami bagai kan terbina nye taj mahal melambangkan kota percintaan kami....sanjungan cinta kami semat kan dalam jiwa masing masing......

love u bebeh

No comments:

Post a Comment