Pages

Wednesday, March 9, 2011

TERLUPA PUNYER PASAL....

di pagi yang indah aku macam biasa le bangun awl g mandi dengan sronoknyer.....setelah aku mandi dengan rase sronoknyer aku pon bersiap siap le macam biase.....pakai suar...pakai baju....sikat rambut...( eh ade rambut ker ).....lepas tu aku pon g le nek lrt dengan kompedenyer.....lrt penuh so aku pon bediri le kat tepi tiang tu....tengah sok layan lagu ...aku rabe le kat poket sweter aku tu kot kot tecicir tiket...tiket ade..tapi aku rase sesuatu yang takde..aku raba skali lagi...perrgghhh kompom aku terlupe pakai tali pingang...adula macam mane bole lupe ni...patut le aku rase suar aku gebeh ke bawah..adula...kene lak suar tu kalo tak pakai tali pingang nampak burok ler....adula..aku gelak sorang2....

sampai je opis aku terus pakai kot yang gomen punyer tu..kot to labuh sket so takde le nampak pingang aku yang ramping tu...( ramping ker )...ekekekek....adula la...tak penah penah aku terlupe pakai tali pingang..nek lrt lak tu..adula.....pelik tul la aku ni pelupe sampai cem tu skali..seb bek le ingat nak pakai suar kalo tak...pperrgghhh masuk metro beb muke depan tu..ekekekekekke...to le akibatnyer kalo pelupe...

slalu nyer tiap tiap malam aku dah set ape nak pakai maybe mate ni pedas lagi kot pagi tu so lupe lak nak pakai tali pingang....malu seh ......aduuhhhhh

2 comments:

  1. eiiiiiiiiiiiiiiiii.....ape daaaa....2 pun boleh lupe ker??? pasni ntah ape lagi la yg die lupe.... sabar jer lah...

    ReplyDelete
  2. hahahaha..nak wat cem ne..mmg pelupe...ekekekek

    ReplyDelete