Pages

Tuesday, March 29, 2011

BOLING DAN SELESEME.....ADULA......

hari jumaat petang aku rase idung aku dah sakit giler, pastu ngan mata aku yang asik berair jer...kompom kene seleseme.....sabtu lak aku ade perlawanan boling....aku rase nak cabut je idung aku ni letak kat umah...senang sket aku nak baling bola boling tu nanti....

ari sabtu tu memang hari yang mencabar minda dan emosi.....sebab nyer biarlah aku ngan cik qaseh jer yang tau....nasib baik ler mase maen boling tu idung aku ni tak buat hal sangat....cume lepas tu jer idung aku ni dah penug ngan lendir lendir fungus...eh betul ke fungus....ekekekeke....hentam je le...ekekekek...

malam tu plak lepak lepak kat bukit ampang ingat kan ade le nampak gelap ke sebab ade hari bumi ni...ermmm hampeh jer yang aku nampak cume menare kl ngan klcc jer yang takde lampu....bangunan laen cerah je aku tengok.....lepak pon tak lame aku dah tak larat....so balik umah le jawabnyer....memang mood aku petang tu lari sket ar...saket idung nyer pasal...cian cik qaseh...sabo je ler...ekekekek

ari ahad pon akutak g mane2 lepak umah je, sebab aku memang tak larat giler nak kuar jenjalan, hinge kan ari senin tu kene el sebab tak larat giler nak bangun....adula..sakit idung beb memang bebulu idung je aku ni....ekekekekek....cume petang smalam je le dapat teman cik qaseh g bukak pose kat kampung baru....pastu balik umah trus...tak g mane mane pon....ermmmm...so ari ni aku keje tapi idung aku masih tak slese lagi...adula....


jom2 layan gambo......ekekeke....


Strike OK!!!!
CRC Team....
Spare OK!!!
heheheheh....
Spare jugak ni...
Cik Qaseh yang setia menemani....thanks bebeh...

No comments:

Post a Comment