Pages

Monday, February 21, 2011

PENING PENING PENING

makin pelik lak aku tengok orang zaman skang ni....tak penah aku jumpe orang sebegini rupe...tapi nak buat cem mane mmg kat muke bumi ni dorang ni wujud.....talam bermuke muke......begitu lah yang bole aku gambar kan.......

bagi aku ape yang berlaku antara naga hitam dan cik qaseh ade lah satu permasalahan dalaman orang bermasalah...( betul ke ape aku cakap ni ) orang sebegini idup die mmg dari jahiliah lagi suke tengok kehancuran seseorang, selagi die rase tak puas hati selagi tu die akan buat, tapi bagi aku ape yang berlaku ni langsung tak berkesan dalam hati aku, dan aku tak melatah pon dengan ape yang berlaku.....

aku dapat rase kan ade sesuatu yang akan berlaku lagi lepas ni..tapi aku lebeh suke diam je demi menjage name cik qaseh yang aku sayangi, demi cik qaseh akan aku turutkan ape semua kehendak die....kalau ikot kan hati aku orang yang talam bermuke muke ni dah lenyap dalam alam nyata.....kalau ikot hati aku la kan...tapi kenang kan cik qaseh buah hati jantung yang tersemat giler dalam hati aku ni..aku diam kan aje ape yang berlaku....

so pada mereke mereke yang cube membuat onar dalam perhubungan antar naga hitam dan cik qaseh baek lupekan ler...takde kesan.......buang karan jer...bek g masjid le minta ampun ngan Tuhan sbb kalau le naga hitam tak maafkan dosa dosa tu cem mane nak hadapi hari akhirat sok....susah kan..jangan pikir slamat di dunia akan slamat di akhirat...so renung renung kan dan slamat beramal.......

2 comments:

  1. ermm....sepatutnya membantu org yg nam mendirikan masjid, bukannye beria2 merobohkan masjid...kan kan kan???

    ReplyDelete