Pages

Friday, April 27, 2018

monolog

nak kate aku ni baik takde la sangat, tapi aku sedang perbaiki diri untuk berjumpe Pencipta aku, pelan pelan aku bangun dalam kepayahan, bukan senang sebenarnya, bende yang dah lame aku tingalkan, aku nak terokai kembali, semoga aku di berikan hidayah untuk aku melaku kan sebaik mungkin ape yang di suruh oleh Nya...dunia dah amat dekat sangat dengan kehancuran.....dengan kesihatan aku yang tak menentu, aku tetap melawan sakit yang aku tangung supaya aku dapt melaku kerja kerja aku...segala penat lelah aku bekerja ilang begitu saje bile aku pulang kerumah berjumpe anak anak...dan aku ...akan teruskan kehidpan yang penuh cabaran...


                                                                                          ..adios..

No comments:

Post a Comment