Pages

Wednesday, October 25, 2017

monolog...

hari ni ade eksa, takde dah 5 s..eksa tu lagi maju skit dari 5 s hahaha ye ke..kemas utk hari ni je..lepas tu sme je kan heheheh..mane mane tempat pon mcm tu, dulo la mase kat tempat lame la kan yg tukang kemas nye memang macai macai je tapi yang dapat name bos2..ko rase...sentap tau hahahha...

jangan ingat jawatan besar je ade orng dengki...jawatan mcm abam ajis ni pon ade gak yg orang tak suke..mcm mcm kan...tapi tu la ragam dunia...rindu mase kat tempat lame sbb ade kawan2 yg kepale giler..rindu..tapi tu la semua dah bawak haluan masing2...

ntah la... kwan kawan yg ngam ngn aku semua nye jauh..ade yg dah mengadap ilahi..ade yg ilang tanpa di kesan..ade yg wujud tapi hanya nampak bayang bayang je...aku skang ni lebeh suke menyendiri...diam lagi elok dari bercakap...

tu sbb skang ni aku tak ramai kawan...mcm mcm ragam dorang ni..datang dan pergi begitu saje...tapi aku tetap meneruskan perjalan idup aku...yep...aku kene teruskan demi kelaur aku tersayang....

adios

No comments:

Post a Comment