Pages

Monday, December 16, 2013

Mohon Sumbangan Bantuan Banjir

Salam, Saya Wan Muhammad Zawawi bin Wan Hassan selaku Bendahari PASTI Kawasan Kemaman. 

Di Kemaman mempunyai 24 buah PASTI & seramai 1,490 pelajar selurah PASTI Kawasan Kemaman, 9 buah PASTI (587 orang pelajar) yg terlibat dengan banjir termasuk Pejabat PASTI Kawasan Kemaman.

Seramai 44 orang guru & 4 orang AJK PASTI Kawasan mangsa banjir, 95% barang- barang PASTI yg rosak teruk tidak lagi boleh di gunakan. 

Saya merayu, PASTI Kawasan Kemaman sangat memerlukan bantuan dari segi barang- barang pejabat seperti meja guru, almari fail, kerusi pelajar dll untuk PASTI- PASTI, juga memerlukan barang- barang asas dapur seperti gula, gandum, minyak dll untuk cikgu- cikgu, juga memerlukan barang- barang sekolah seperti beg, buku tulis, pensil dll untuk pelajar & juga sangat memerlukan dari segi kewangan. 

Segala sumbangan tersebut boleh terus kepada Bendahari PASTI Kawasan Kemaman (Wan Muhammad Zawawi Wan Hassan) untuk diagihkan kepada PASTI- PASTI, cikgu- cikgu & pelajar- pelajar & juga boleh disalurkan ke akaun tersebut :- 

Nama bank : Maybank, 
Nama akaun : PASTI Kawasan Kemaman
No akaun : 563028805892

Sebarang maklumat boleh hubungi Bendahari PASTI Kawasan Kemaman di talian : 019- 983 4583 (Call, mesej atau whatsApp). Jutaan terima kasih atas sumbangan tuan & puan. 

p/s: Tolong panjangkan kepada semua...

*** Sesungguhnya sadaqah jariahmu akan menjadi sebaik-baik penemanmu di alam barzakh dan juga akan menjadi sebaik-baik pembantumu di padang mahsyar nanti - insyaAllah***

Jazzakallah Khairan Khatira

Read more: http://cipantapirtenuk.blogspot.com/2013/12/mohon-sumbangan-bantuan-banjir.html#ixzz2nartO4CQ

No comments:

Post a Comment