Pages

Monday, June 27, 2011

HAHAHAHAHAHAH

Saya teringat sebuah cerita pendek…
Satu hari Pedro membawa rakannya Tokai untuk berjalan-jalan di Bukit Bintang melihat suasana meriah kotaraya Kuala Lumpur. Tokai menjadi sangat teruja dan p’erak dengan kecantikan gadis-gadis di sini.
Tiba-tiba Tokai menjerit
Tokai : Hang tengok sana.. hang tengok sana… awek tu dok senyum dan lambai kat hang tu. Hang kenai dia ka ?
Pedro: Oh.. tu Sandy-RM 150.
Tokai : ok takpa.. hang tengok sebelah ini. Awek nie, pakai skirt panjang.. segak nak mampuih nie.. meleleh air liuq aku.
Pedro : Oh.. tu Mimie – RM 200
Tokai : Aduh.. ok ok . hang tengok hat nie plak, ini la yang aku kata
first-class beb, pakai beradab. Mekap pun tak tebai sgt.. kulit putih gebu. Aku tengok muka dia pun aku dah boleh jadi suami yang solehhhhhh……
Pedro : Oh.. itu Julie… RM 350 ringgit
Tokai : Aduhai.. tak dak ka perempuan yang baik dan suci dalam KL nie ???
Pedro : Ada Tokai, tapi nak bayar depa tu hang tak mampu…
Tokai: Errr….
 
EHSAN

No comments:

Post a Comment