Pages

Tuesday, May 31, 2011

!!!!!!!!!! AAARRRGGGGHHHHHHH!!!!!!!!!!!!

Hati  panas jer …
Ape tak nye.. salah diri sendiri lepas tu nak suruh orang laen tangung..... TAK BERTANGUNGJAWAB…
sebab ape aku kate gitu? TAK BERTANGUNGJAWAB pulak. sebab tu aku hilang mood nak buat kerja.... kenape lah ngo.. ape ko nak jadi ni?????
Datang-datang terus nak nak mara aku, bagi aku kalau rase nak mintak tolong tu mesti kene dengan carenyer bukan nak lepaskan diri jer...... dalam diri kita ni kene ada secebit kesedaran dan perasaan belas kasihan kat orang lain sebab ko sorang, orang lain terpakse tangung. pesal? kalau nak hidup bermasyarakat. berkumpulan. kene lah ade tangungjawab. kalau takde tangungjawab. ko duk dalam gue, hidup sengsorang. .. nak marah orang depan-depan ni tak sangup. sebab kengkawan jugak. jadi blog tempat melepas kemarahan. at least. orang yang baca pun akan ade kesedaran jugak kan? jangan jadi macam sipolan ni. tak reti bahase TAK BERTANGUNGJAWAB

1 comment: