Pages

Friday, April 22, 2011

PENING PENING PENING......

malam tadi aku dah rase pale aku berat, memang aku tak selese nak kuar ngan cik qaseh tapi di sebab kan kerinduan yang melampau pada cik qaseh ku gagah kan jua, tapi pagi ni betambah berat, kalau makan obat kompom aku nak tido, so aku biarkan le pale aku yang berat ni

dalam mingu ni kerap sangat saket kepale, kalo saket kepale bawh tu paham le kenape kan tapi saket pale atas ni macam macam hal nak di pikirkan, kene lak mak selalu beleter, memang tiap tiap malam kot mak berleter pasal anak bujang die ni ( eh bujang ker ) , macam macam le pesanan penaje yang ade satu mase tu tak tahan telinger nak dengar nasib baek le taik telinger keras leh ar buang kan kalau cair...hhhiiiyyeeekkkkk.........

ari ni memang kepale ni dah tak bole nak blah so nak cari sarapan yang tak memening kan kepale, cik qaseh nanti malam kite lepak kampung baru ek pot biase.....

No comments:

Post a Comment